Retourneren

Bedenktijd en retourneren bij Nono Zero

Wij begrijpen dat u van gedachten kunt veranderen na het doen van een aankoop. Bij Nono Zero bieden we u de mogelijkheid om uw aankoop binnen een bepaalde termijn te retourneren. Lees de onderstaande informatie zorgvuldig door om te weten wat u kunt verwachten met betrekking tot bedenktijd en retourneren:

  1. Bedenktijd: U heeft het recht om binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van het product uw aankoop te herroepen zonder opgave van redenen. Dit wordt ook wel de bedenktijd genoemd. Deze periode begint op de dag dat u, of een door u aangewezen derde partij, het product ontvangt. Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht, dient u ons hiervan op de hoogte te stellen door middel van een ondubbelzinnige verklaring, bijvoorbeeld per e-mail of per post.

  2. Retourneren: Nadat u ons op de hoogte heeft gesteld van uw beslissing om het product te retourneren, heeft u nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk terug te sturen. Het product moet in de originele staat zijn, ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking. Vergeet niet om een kopie van uw aankoopbewijs of betalingsbewijs bij te voegen, zodat wij uw retourzending correct kunnen verwerken.

  3. Uitzonderingen: Houd er rekening mee dat sommige producten zijn uitgesloten van ons retourbeleid. Dit omvat, maar is niet beperkt tot, gepersonaliseerde items, bederfelijke goederen, digitale downloads, cadeaubonnen en hygiënegevoelige producten zoals ondergoed, badkleding en cosmetica.

  4. Verzendkosten: De kosten voor het retourneren van het product zijn voor uw eigen rekening, tenzij het product defect is of verkeerd is geleverd door Nono Zero. In dat geval zullen wij de retourkosten vergoeden.

  5. Terugbetaling: Zodra wij uw geretourneerde product hebben ontvangen en geïnspecteerd, zullen wij u per e-mail op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling. Als uw retourzending is goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en binnen 14 dagen teruggestort op uw oorspronkelijke betaalmethode.

Veelgestelde vragen over ons retourbeleid Mocht het nog niet duidelijk zijn, dan hebben we hier enkele veelgestelde vragen over ons retourbeleid opgesomd:

  1. Wat is de retourperiode? U kunt een product binnen 14 dagen retourneren nadat u uw bestelling heeft ontvangen.

  2. Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg? Een volledige terugbetaling zal worden uitgegeven aan de oorspronkelijke betalingsmethode nadat we de producten hebben ontvangen, geïnspecteerd en bevestigd dat de producten niet geopend zijn geweest. Alle klanten moeten na het retourneren van het pakket contact met ons opnemen en ons voorzien van Track & Trace gegevens, zodat wij de terugbetaling kunnen verwerken.

Let op: De meeste financiële instellingen hebben gemiddeld 3-5 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken.

  1. Moet ik betalen voor mijn retourzending? Ja, alle klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de kosten van hun retourzending. Wij raden aan uw retourzending met een Track & Trace te verzenden, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen nemen voor zoekgeraakte retourzendingen.

  2. Kan ik mijn product terugsturen zonder contact met jullie op te nemen? Nee, je dient contact met ons op te nemen voordat je een retourzending verstuurt, aangezien het retouradres anders kan zijn dan het adres waar je bestelling oorspronkelijk vandaan kwam.

  3. Hoe kan ik contact met jullie opnemen? U kunt contact met ons opnemen via e-mail op info@nonozero.nl. Het team van Nono Zero is op werkdagen bereikbaar tussen 9 en 18 uur. Wij garanderen altijd een reactie binnen 1-2 werkdagen en helpen u graag verder!

  4. Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen? Voor de snelste oplossing, voeg een foto toe waarop de slechte kwaliteit of het beschadigde deel van het item te zien is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waarop het label en het defect duidelijk te zien zijn. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen. Als u een beschadigd of onjuist product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourperiode.

Product ruilen? Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@nonozero.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven! Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen: info@nonozero.nl.

Mail ons voor het retourformulier. Heeft u een retourformulier nodig om uw product te retourneren? Stuur dan een e-mail naar info@nonozero.nl, en wij zullen u zo spoedig mogelijk het benodigde retourformulier toesturen.

Mocht u nog vragen hebben of hulp nodig hebben bij het retourproces, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat altijd klaar om u te helpen en uw vragen te beantwoorden.